pondělí 16. dubna 2012

16.4.2012


Kdo dříve sledoval můj původní blog. www.snp-ay.blog.cz něco o mě ví.
Rozepisovat se tu o sobě už moc nebudu a pokračuji dále.

V bočním panelu mám své řekněme né podmínky, ale plány a úkoly.
Některé už hezky dodržuji!
Začínám se hýbat. Má strava je naprosto průměrná. Jím normálně. Co si pod pojmem -normálně- představit? Když jdu do kavárny dám si s klidným svědomím ke kávě zákusek. Když je na oběd řízek, dám si řízek. Když je možnost zeleniny, dělám si zeleninové talíře.

Chci si pořídit nové švihadlo. To co vlastním doma, není dostatečně dlouhé, aby sahalo do podpaží, takže při skákání se vždycky zaseknu o vršek hlavy.
Dávám si 35-40min. na rotopedu. Tzn. cca 14km na spálených 508kcal.


Holky jestli to budete někdo číst, nevíte jak se zbavit povolené kůže na nohou? Nemyslím teď cvičením (svaly). Všechny holky okolo mají krásnou pevně vypadající vypnutou kůži. Přemýšlela jsem o lymfodrenáži, ale v hodně diskuzích píší, že takzvané nohavice moc nefungují, že je zapotřebí manuální-ruční. Ale ta je poměrně dost nákladná. Účinek by to mělo mít ten, že rozproudíte lymfu a pomůžete tělu odvádět nečistoty apod. z těla. Nebo to podám ještě jinak. Neznáte některá z vás ty hmaty na lymfatickou masáž? Dále jsem přemýšlela nad skořicovými zábaly, takže až budu mít peníze určitě si kelímek domů pořídím.

1 komentář:

  1. já ti nevím jestli na povolenou kůži pomůže lymfatická masáž, ale asi spíš ne. POkud píšeš že je kůže povolená může to být rychlou ztrátou váhy nebo ochabnutí elastických vláken v pokožce a to je řešení trošku složitější.

    Mimochodem bylo by fajn zrušit u komentářů ověření slova. Blogspot je dost chráněn i bez tohoto otravného prvku:D

    OdpovědětVymazat