úterý 9. dubna 2013

Co cvičím?


Blbá otázka.
Nesnáším cvičení.
 Jsem asi ten největší "hejtr" cvičení vůbec.
Baví mě koukat na thinspo, healthy life obrázky..
Baví mě zkoumat healthy food apod.
Ale začít něco dělat? Malá vůle.

















Když se vyhecuji ke cvičení, končí to tak, že stojím na podložce a čekám až mi začne video z Jillian, nebo Pop pilates, Blogilates. Jenomže... teď přichází ta tragická část, kdy si můj netbook řekne, že se mu nechce přehrávat zvuk. A když se mu chce, tak mi nepřehává video. Video je zasekané, nebo je zvuk jako nefalšovaná chutná sekaná.
Co dělají moje nervy?
Začnu mlátit do netbooku, SEDNU SI na židli, pomalu mlátím hlavou o stůl, v lepším případě si jen rvu vlasy a proklínám ten hnusný černý sendvič i přestože si protiřečím, protože díky tomu, že jsem se k tomu posadila a už nestojím na podložce a nesnažím se aspoň o nevěřícný máchání fakáčem na netbook, ten sedvič bude daleko dřív ze mě samotné.

POP Pilates - Legilates Legsercizes Leg Workout
POP Pilates - Bikini Booty Thong Workout
Victoria's Secret Model Workout - 10-Minute Fat-Blasting Circuit
Call Me Maybe Mighty Squat Challenge
Pilates Butt Burner Full 30 minute workout - eFit30
5 Minute Hip Workout with Denise Austin

Když si tyto názvy zadáte do vyhledávače na Youtube videa najdete.
Nemyslete si, tohle bych za den asi nezvládla, přestože je to primitivní. Na to jsem ještě moc líný zrezivělý traktor co potřebuje projít technickou úpravou.

3 komentáře:

  1. Tvůj článek mě rozesmál. máš to tak pěkně upřímně napsané:D
    Já cvičím ráda, někdy je sice těžší se k tomu dokopat, ale ten pocit po cvičení je k nezaplacení:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo myslím že jsou od Nestlé :D :) Mají i různý příchutě ještě, ale ty jsem nezkoušela:) a jsou dobroučký :)

    OdpovědětVymazat
  3. Spíš stačí někdo, kdo tě bude kontrolovat :-D

    Ale taky počítám s tím, že to najede do staré formy co nejdřív ;-) Žádný čokolády, fast foody :-D Aspoň přítel ušetří ;-) :-D :-D

    OdpovědětVymazat