neděle 23. prosince 2012

DEN  8
NEDĚLE 23.12.2012

Přes týden jsem hodně pracovala a jezdila po republice. Nafotila (čti pózovala pro) jednu kosmetickou kampaň. Stihla jsem to otočit i do Moravskoslezského kraje, apod. 
S jídlem..příšernost. Váha? Na to, že jsem jeden den měla dokonce i 71kg!!! Pozoruji poslední dva dny, jak to trošičku po gramech klesá. Včera 69,7kg. Dnes 69,4kg. Včera jsem si sedla na rotoped a chtěla se u toho dívat na film, ale můj poloumírající netbook-líný důchodce odmítal film spustit. Takže jsem vydržela jet jen 15min. a spálila jen 250kcal. Ve čtvrtek jsem zase od rána cestovala, takže jsem se nachodila od 5 ráno do 20.00 večer v lodičkách. Občas si udělám 30 sed lehů, ale to mi moc nepomůže, když nejím hezky. Přidávám fotku mého talíře ze středeční večeře a talíř cukroví mé výroby. Letos jsem ochutnala jen asi 12kousků, nic víc a to toho máme 4 krabice a mísy, takže to ještě není nejhorší.


Bonavita s eidamem, čerstvý kokos.

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k úbytku váhy :) Lepší po gramech, než žádný. A pózování? Wow, to ti přeji! =)
    Jinak co se týče profilu u mě na blogu (sweet-pea.blog.cz), chci se věnovat focení jako fotografka. Před objektivem jsem už také párkrát stála, ale mnohem radši to mám za ním =)

    OdpovědětVymazat
  3. No koukám že si toho nalítala docela dost :). také moc gratuluji k úbytku :)

    OdpovědětVymazat