sobota 15. prosince 2012

Uvědomění si



Jen jednou v životě se mi podařilo na sobě zamakat a shodit cca 10kg. K čemu, když žiju v roce 2012, což jsou od té doby už 3 roky, mám teď o 13kg víc.. Celý život se jenom válím a nic nedělám. Jsem děsný snílek.
Mám svý plány, svý cíle, ale nic pro ně nedělám.
Neustále na sobě vidím jen chyby.
Poslední dobou se neučím.
Nečtu knížky jako dříve.
Piji málo vody.
Sedím u virtuálních sítí.
Toužím po svém "příteli", který bydlí na druhé straně republiky a našel si jinou slečnu, přesto mě to k němu táhne, (pro přiblížení:) jsme jako ze seriálu Gossip Girl - Blair a Chuck. Milujeme se, táhne nás to k sobě, ale nemůžeme být spolu.
Už dávno jsem zapomněla jaké to je, vést zdravý životní styl a stravu rozvrhnutou tak, aby působila dietně.
Už dávno nevím jaké to je, cvičit každý den, nebo jen jezdit hodinu na rotopedu. Ale chce to změnu a dopřát tělu, trochu té svalové opory a kůži trochu zdravé stravy, pro lepší vzhled. A samozřejmě duši samotné, pocit ukojení, že dělám něco správného, pro sebe samotnou.





Žádné komentáře:

Okomentovat